DDDoc organitza el seu arxiu efectuant inicialment un estudi de les necessitats de la seva empresa o organització realitzant l’anàlisi de documents i la identificació de continguts, definint les unitats i el sistema d’emmagatzematge, d’aquesta manera podem oferir solucions funcionals a problemes d’arxiu introduint millores en seva gestió.
Un cop fet l’estudi i en comú acord, procedim a ordenar i classificar els fons
Altres serveis en la gestió i organització d’arxius DDDoc
- Custòdia de arxius
- Auditoria documental Evidenciar errors en la gestió de la documentació i aplicar solucions que comportin una millora significativa en el desenvolupament del treball del dia a dia.
- Consultoria tecnològica Assessorament en l’adquisició d’eines tecnològiques necessàries per a la gestió empresarial (tipus de producte, modalitat de pagament i ubicació del servei) o, si escau, optimització de les eines que la empresa ja estigui fent servir.
- Gestió documental empreses. Desenvolupament i implantació de sistemes de gestió documental corporatius Sistematització i unificació de criteris sobre els processos de gestió dels documents (creació y classificació) i elaboració de polítiques corporatives sobre el seu ús i arxivament.
- Mapeig, anàlisi i millora de circuits documentals associats a processos de negoci Optimització dels procediments administratius a través de la simplificació dels circuits documentals per aconseguir una gestió dels processos de negoci més eficient i eficaç.
- Suport en els processos d’arxiu.
- Ordenació i consulta optimitzades de la documentació, indispensables en el funcionament d’empresa a fi d’evitar llargues recerques i pèrdues de documentació.
- Control de la documentació, des de la seva creació fins a la seva expurgació per alliberar espai.
- Verificació i gestió de consultes i devolucions.
- Inventari a diversos nivells.
- Topografia de les ubicacions per a una ràpida localització física de la documentació.
- Exclusión y destrucción de toda documentación caduca o duplicada según criterio administrativo.
- Formació i capacitació del personal per a la gestió.
- Recomanacions en digitalització de la documentació sotmesa a freqüents recerques per optimitzar temps i millorar l’operativitat de la consulta.
Entra en contacte!
Parla’ns del teu projecte i amb gust us respondrem en breu . Gràcies per confiar en DDDoc .
Assessorament LOPD
EG_CONSULTORS , és una empresa col · laboradora especialitzada en els serveis de Consultoria , Auditoria , Implantació, Manteniment i Formació sobre la Llei d’Orgànica de Protecció de Dades Personals en l’àmbit de la Gestió de la Seguretat de la Informació , aportant el coneixement i experiència per ajudar a resoldre l’aplicació generalitzada de sistemes informàtics i comunicacions que comporta l’aparició de la legislació en el comerç electrònic ( LOPD , LSSI i CE , Llei de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic , Signatura electrònica, etc . ) que tota organització ha de conèixer i aplicar.
El servei de LOPD està enfocat a tot tipus d’empreses , professionals i organismes públics , tots els problemes que genera l’actual legislació sobre protecció de dades de caràcter personal i la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i el Comerç Electrònic .
Assessorament dels següents serveis:
- Consultoria de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
- Auditoria biennal obligatòria de la seguretat en matèria de protecció de dades.
- Consultoria i Auditoria de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic (LSSI-CE).
- Integració de les Polítiques de Protecció de Dades Implantada.
- Formació de la Normativa de Protecció de Dades i LSSI-CE.
- Compliment total de la Legislació vigent, assistència i recomanacions en la circulació de les dades de la seva organització o empresa.